Siapa tahu seitan boleh terdengar begitu seksi? Terry Hope Romero berjaya melakukannya dan sangat banyak lagi. Dalam buku masakan vegan terbarunya, Vegan Eats World, dia masuk ke dalam masakan dan masakan Maghribi, Thailand, India, Poland, Jamaica, dan banyak lagi masakan yang menyukai makanan dari seluruh dunia, gaya vegan. Vegan, vegetarian, flexitarian, namun anda mengenali diri anda, kami telah memukul jackpot dengan yang satu ini.

Fakta Pantas

Siapa yang menulisnya: Terry Hope Romero, pengarang Veganomicon

Siapa yang menerbitkannya: Da Capo Press

Bilangan resipi: 300

Resipi untuk sekarang: Kale, Lemon Dipelihara, dan Salad Pomegranat; Salad Labu panggang dengan Dukka, Sup Kering Kacang Kuning dengan Chard; Plantain Jamaica dan Curry Labu; Potato Pierogi dengan Bawang Fried; Paratha Sweet Potato-Stuffed; Sup Yum Tom Yum; Mie Kaca Cendawan Double; Filo Pie Sayuran Maghribi

Sorotan lain: Keluasan buku masak ini luar biasa. Anda akan dapati resipi untuk segalanya dari laksa Malaysia pedas ke kacang merah Mexico, masing-masing dibuat dengan maksimum sayur-sayuran segar dan jumlah ketiadaan pengganti daging palsu tiruan. The seitan tidak Bunyi seksi dalam banyak hidangan ini, tetapi terdapat banyak resipi veggie sahaja atau resipi tauhu jika seitan bukan perkara anda.

Seperti Veganomicon, Saya rasa mudah untuk dilupakan ini adalah buku masakan vegan sambil menyeret melalui halaman. Resipi hanya berbunyi demikian baik! Mesej di sini pasti memberi tumpuan kepada rasa dan menikmati apa yang anda masak; yang lain hanyalah butirannya. Saya boleh mendapatkan di belakang itu.

Siapa yang akan menikmati buku ini? Vegan baru atau orang yang menganggap veganisme; lama vegan mencari hidangan baru; sesiapa yang ingin makan lebih sihat tanpa mengorbankan rasa atau hidangan kegemaran pada tahun yang akan datang.

Cari buku di perpustakaan tempatan anda, kedai buku bebas, atau Amazon: Vegan Eats World: 300 Resipi Antarabangsa untuk Menyelamatkan Planet oleh Terry Hope Romero

Lawati laman web Terry Hope Romero: Vegan Latina

Apartment Therapy Media membuat segala usaha untuk menguji dan mengkaji produk secara adil dan telus. Pandangan yang dinyatakan dalam kajian ini adalah pandangan peribadi pengulas dan ulasan produk tertentu ini tidak ditaja atau dibayar oleh apa-apa cara oleh pengilang atau ejen yang bekerja bagi pihak mereka. Walau bagaimanapun, pengeluar tidak memberi kami produk untuk tujuan ujian dan kajian semula.

(Imej: Emma Christensen)