Simpan beg tortellini beku yang tersimpan dalam peti sejuk anda dan anda boleh berehat dengan mudah mengetahui bahawa makanan segera sentiasa siap. Siri ini mengenai makan malam tortellini yang cepat akan menunjukkan kepada anda cara mengubah tortellini beku ke dalam makan malam menggunakan stok pantri dan beberapa teknik mengejutkan. Sos pasta hanya permulaan!

Berikut adalah trik cepat dan mudah untuk meningkatkan kotak sup tomato atau mengambil versi buatan sendiri kegemaran anda ke peringkat seterusnya: Cukup ambil beberapa tortellini dari peti sejuk dan tuangkannya betul-betul. Tortellini – terutama jenis cheesy – ada di rumah di tomato sup. Tambahnya terus dari pembeku dan sentuh pada beberapa minit tambahan untuk mendidih untuk memastikan ia dipanaskan. Kombo pintar ini adalah salah satu cara paling mudah untuk menikmati semangkuk makanan keselesaan pada malam-malam apabila anda tidak mempunyai banyak masa untuk ganti.

Mengapa Anda Perlu Tambah Tortellini ke Sup Tomato

Menambah tortellini dengan sup tomato serta-merta menjadikannya lebih enak dan memuaskan. Pergi ke keju tortellini jika anda ingin menyimpan makanan vegetarian, atau memilih tortellini yang dipenuhi daging jika itu bukan keutamaan. Plus, tidak perlu mendidih tortellini beku secara berasingan – biarkan ia masak betul-betul dalam sup mendidih.

(Kredit imej: Lauren Volo)

Cara Membuatnya

Sama ada membawa kegemaran kegemaran anda sup tomato untuk merebus di dapur atau membuatnya dari awal. Tuangkan dalam tortellini beku dan biarkan sup masak selama enam hingga lapan minit lagi, sehingga pasta dimasak. Kukus ke dalam mangkuk dan nikmati.