Štai kaip turėtų dirbti “mama gyvenimas”: atvykstate iš ilgų dienų (užpildykite tuščią versiją: darbas, mokykla, žaismas, kelionės, gyvenimas), atidarykite šaldytuvą ir suraskite daugybę vaisių ir daržovių puikiai maistingas maistas. (Jūs darote tokį gerą darbą planuojant į priekį šiomis dienomis!) Vaikams žaisti tyliai, o dalykai susitinka maždaug per 30 minučių, o kažkas kitas perima patiekalus, o keletą minučių atsipalaiduoti, kol prasideda miego ritmas.

Skamba sapnuotai, teisingai?

Bet štai kaip tai tikrai veikia: jūs pasiekiate pusę toli nuo futbolo praktikos, kai supranti, kad Sophie paliko kuprinę ten. Kai apsisukate, jūsų partneris sako, kad turi dirbti vėlai. Jūs esate 45 minučių vėliau nei planuota. Kačiukas buvo apsuptas gyvenamojo kambario viduryje, ir Džekas sugebėjo įsitraukti į jį, nors jis niekada nevaikščiojo į kambarį. Jūs ištraukite savo batus ir eikite į valymo reikmenis, kai ignorujate savo skambėjimo telefoną, tačiau tuo pačiu metu suprasite, kad niekada negavote gimtadienio dovana šaliai, kuri prasideda po 24 minučių. Sophie ir Jack pradeda kovoti. Mikrobangų nachos vakarienei, visi?

Ištrauka: kartais, mums visiems, sveikas maitinimas užima nugaros sėdynes užsiėmimų tvarkaraščiams, šventėms ar toms dienoms, kurios tik eina į šoną, kad galėtumėte ką nors apie tai padaryti. Mes paprašėme 10 mamų, kai jie pažeidžia sveiko mitybos taisykles. Spėk? Mes visi tai darome.

1. Mes pažeidžiame taisykles, kai yra ypatingas įvykis ar atostogos, pavyzdžiui, gimtadienis ar Helovinas. Be to, kai mes keliaujame ir turime galimybę išbandyti kažką naujo ar kitokio ar vietinio regiono, norėčiau, kad jie tai išbandytų ir jaustųsi, todėl mes taip pat linkę pažeisti taisykles. Noriu, kad mano vaikai išmoktų pusiausvyrą ir tai, kaip svarbu gerti tuos ypatingus momentus (ir skanių patiekalų, kurie yra su jais) tiek, kiek jie supranta taisyklių vykdymo vertę, kad jie būtų sveiki visą savo gyvenimą. – Erica, gydytojas, trys mama

2. Mes pažeidžiame taisykles vieną naktį per savaitę, kai mano vaikai turi grįžtamąją veiklą tiesiai pietų metu. Tą dieną jie dažniausiai stengiasi valgyti tiek ankstyvą, tiek pavėluotą užkandį / vakarienę, kurie tikrai yra mažiau sveiki nei mes paprastai namuose. Mes taip pat darome ledus ar kitą gydymą po gydytojo paskyrimų. Kadangi vienas iš mano vaikų turi daugybę gydytojo paskyrimų, tokie gydytojai gali pridėti. -Kim, pasilikyk prie namo dviejų mama

3. Dėl atostogų, ypač Helovyno, Padėkos dienos ir Kalėdų, mes nekontroliuojame saldumynų ar cukraus. Dėl Helovino, mes leidome jiems turėti tiek saldainių, kiek nori. Aš visada nustebau, kad daugiau nevalgo. Mes leidome jiems prieiti prie jo kelias dienas ir tada atsikratyti papildomo. Būtina sąžiningai pasakyti, kad nė viena mergaitė nesiskundė ir nesielgė, kai saldainiai pasibaigia po kelių dienų. – Rachelis, klinikinis socialinis darbuotojas, dviejų mama

4. Kiekviena diena yra santykinai sveika valgio diena, bet mes nesvarbu apie tai pagal “taisykles”. Mes tiesiog sakome “tiek daug spalvų jūsų plokštelėje, kiek galite”, ir atrodo, kad vaikai (dažniausiai) pritaikyti ir pasirinkti tinkamą maistą. Aš perskaičiau, kad aštuonios maisto pakuotės yra tinkama tokio skonio forma, kad dažnai laukiame ir pamatytume (dažnai amžinai). Taip pat Vaikų seneliai duoda pusryčius už pusryčius, o tai, kas vyksta, kai senelė lieka prie senelio. – Kary, klinikinis psichologas, dviejų mama

5. Jei “pažeidžiant taisykles” reiškia pica ar mėsainius vakarienei … gerai, tai atsitinka, kai to reikia. Jei mes esame džemoje dėl riboto laiko valgyti, virti ar pirkti, tai atsitiks. Tačiau mūsų namuose sveiki maitinimai yra tokie prioritetai, mes paprastai randame būdą to išvengti. Tai reiškia, kad “nemalonaus” valgio, kuris yra mama ir tėtis pertrauka, retai būna pakankamas, kad jis būtų laikomas BIG vaiku vaikams! -Jeniferis, architektas, dviejų mama

6. Jaučiuosi teisingai nutraukti šventėms skirtas taisykles, kai atsitiko kažkas sunkiai ir jiems tiesiog reikia atostogos (jie mėgsta saldžių grūdų dėžes, atvykstamas atostogauti!) Ir kai draugai pasibaigė! Kartais, jei mes valgome vietoje, kuri yra daugiau suaugusiems, mes leisime jiems valgyti bulvytės ir desertus. Aš nematau priežasties, kodėl jie kenčia, nes aš noriu gražaus maisto. -Leslis, vadybos konsultantas, du mama

7. Mes pažeidžiame taisykles, kai keliauti, kai yra priimamas kito asmens namuose, ir kai jie jiems miego yra svarbiausias rūpestis. -Kate, japonų vertėjas, dviejų mama

8. Mes paprastai pažeidžiame taisykles kartą per savaitę ir šeimos atostogų metu. Vienos savaitės pertrauka yra mūsų trečiadienio ryto spurgų tradicija. Aš taip pat leisti vaikams pasirinkti cukraus gydyti per savaitgalį, kaip gauti sodos ar Shirley šventykla, arba išeiti į ledus. -Betsey, kapitalo programų vadovas, dviejų mama

9. Mes neturime daug taisyklių nes mūsų sūnus myli sveiką maistą, pavyzdžiui, vaisius, daržoves ir žuvis. Retkarčiais mes gauname pica, kai mes skubame arba turėjome ilgą dieną ir reikia greitai pietauti. -Andrea, ikimokyklinio ugdymo mokytoja, viena mama

10. Pirmiausia mes linkę reikalauti sveiko maisto, tada elgiasi. Mes taip pat bandome apriboti ne daugiau kaip vieną gydymą per dieną. Sprendimas nutraukti taisykles dažniausiai atliekamas kiekvienu atveju atskirai ir kartais apima diskusijas. Pavyzdžiui, mes tikimės, kad vakariniai renginiai gali būti gydomi, todėl, kai mūsų dukra prašo gydytis anksčiau tą pačią dieną, mes pasakysime, kad ji gaus vieną gydymą, ir ji gali nuspręsti ją dabar ar vėliau. -Lisa, klinikinė psichologė, vienos mama