Wanita Perintis Ree Drummond telah menjadikan bandar kecilnya Pawhuska, Oklahoma, menjadi tarikan pelancong, dan dia baru mengembangkan empayar makanannya dengan sebuah restoran baru bernama P-Town Pizza.

Ree mengumumkan restoran baru yang akan datang di Instagram pada hujung minggu.

“P-Town Pizza,” tulisnya sambil menambah beberapa pizza pizza emojis. “Saya fikir kami akan membuka minggu depan jika kami boleh menolak diri sendiri di garisan penamat. Dalam berita lain, ini mungkin bukan masa terbaik untuk berehat dari karbohidrat.”

P-Town Pizza.Ia fikir kita akan buka minggu depan jika kita boleh menolak diri kita di garisan penamat. Dalam berita lain, ini mungkin bukan masa terbaik untuk berehat dari karbohidrat…

Satu jawatan yang dikongsi oleh Ree Drummond – Pioneer Woman (@thepioneerwoman) pada

Ree mengekalkan perkembangan ini dengan tenang! Apabila dia bekerja di hotelnya tahun lalu, dia mengusik gambar dan kemas kini secara praktikal dari saat mereka memecah tanah. Kali ini, pizza dipanggang dan di atas meja, dan kotak P-Town Pizza malah direka dan dicetak sebelum dia mengintip mengenai projek itu.

Kini akaun P-Town Pizza Instagram baru telah mengumumkan bahawa restoran dibuka secara rasmi, dan ia melayani lebih banyak daripada hanya pizza.

P-Town Pizza secara rasminya OPEN, dan rasa apa? Kami tidak hanya menawarkan pizza! Kami mempunyai salad, sayap, knot bawang putih (yang tidak benar-benar knot sama sekali, itulah sebabnya kami memanggil mereka Not Knots), koktel tanda tangan … oh, dan pencuci mulut mason kami berlapis. Tenggiri yang suci, ini lazat. Tidak sabar untuk melihat ya!

Pos yang dikongsi oleh P-Town Pizza (@ptownpizza) pada

“Kami tidak hanya menawarkan pizza!” restoran itu diumumkan. “Kami mempunyai salad, sayap, knot bawang putih (yang tidak benar-benar knot sama sekali, itulah sebabnya kami memanggil mereka Not Knots), koktel tandatangan … oh, dan pencuci mulut jaring mason kami yang berlapis. Tidak sabar untuk melihat ya! ”

Ree telah mempamerkan beberapa resipi pizza yang popular di blognya selama ini, termasuk pizza buah-buahan dengan arugula, dan pizza empat-keju yang diilhamkan oleh bruschetta dengan tomato dan kemangi yang dia panggil “Pizza Ree-a.” Pizzeria baru di Pawhuska, Oklahoma, mempunyai ketuhar yang dipecat kayu, dan pizza Ree kelihatan gourmet yang jelas. Ree berkongsi beberapa gambar pizza dalam pengumuman Instagramnya, dan ketika dia tidak mengatakan apa yang sebenarnya akan berlaku kepada mereka, arugula pasti terlibat pada sekurang-kurangnya salah seorang daripada mereka.

Menurut Instagram restoran, P-Town Pizza juga mempunyai dua resipi Bloody Mary di menu koktelnya. Salah satunya dipanggil “Caprese” dan ia dihiasi dengan keju, tomato, dan kemangi. (Itu satu-satunya pilihan Ree.)

Kami mempunyai dua korban Maria Bloody. (Ree suka versi Caprese di sebelah kiri. Keju terlibat.)

Pos yang dikongsi oleh P-Town Pizza (@ptownpizza) pada

Nampaknya hanya semalam Ree dan suaminya membuka hotel mewah lapan biliknya di Pawhuska dan ia terjual habis untuk tahun ini semalaman dalam semalam. Ia sebenarnya dua bulan yang lalu, tetapi dengan jelas Drummonds telah sibuk sejak itu. Kadang-kadang saya membayangkan Wanita Perintis dan suaminya memulakan perniagaan baru dengan cara kebanyakan orang merancang aktiviti pasangan yang menyeronokkan.

“Hei sweetie, apa yang harus kita lakukan pada hujung minggu ini? Lihat filem, atau buka kedai ais krim yang bergaya di dalam blok Blockbuster lama?”

Mereka tidak berhenti dengan pizza gourmet, sama ada. Menurut MSN, Ree musim panas ini akan membuka restoran steak di Pawhuska yang dipanggil P.W. Steakhouse & Saloon, dan jika perniagaan Ree lain adalah sesuatu yang perlu dilalui, itu mungkin akan menjadi sangat popular.