Kami berbelanja sedikit di Trader Joe. Ia berdekatan, agak murah, dan penuh dengan banyak makanan yang menyeronokkan yang kami nikmati (hello prosciutto!). Kami membeli sebahagian besar bijirin kami dan menghasilkan barang-barang di koperasi tempatan atau pasar petani, dan banyak makanan lain kami berasal dari TJ. Kami selalu kesal, pada bahagian baking.

Trader Joe, sekurang-kurangnya di bahagian dunia kita, tidak pernah membawa “gula” yang betul, atau gula yang boleh dibakar. Mereka mempunyai gula turbinado, dan kadang-kadang beberapa jus tebu menguap, tetapi kami suka berpegang kepada gula putih polos kami untuk baking. Koperasi kami tidak benar-benar membawa “betul” gula sama ada; ia adalah semua sirap maple dan barangan berwarna coklat yang kasar. Oleh itu, selalu terpaksa berpindah ke kedai runcit biasa untuk memperbaiki manis kami.

Nah, perjalanan yang luar biasa itu sekarang! Malam tadi kami berada di Trader Joe dan melihat seluruh dinding gula tebu putih di rak New Release. Hurray – sekarang kita boleh menyimpan pada tepung dan gula pada larian TJ kami.

Adakah anda membeli-belah di Trader Joe? Adakah anda menyukai pelbagai produk, atau anda hanya membeli beberapa perkara di sana dan mendapatkan rehat di tempat lain?

Berkaitan: Ulasan Produk: Tepung Maksud Trader Joe

(Imej: Faith Durand)