Seperti yang kita suka kerang, mereka pastinya hidangan yang intensif buruh untuk dimakan! Dan tidak kira bagaimana kita melakukannya, kita sentiasa berjaya mengakhiri dengan jari-jari melekit dan dribbles jus kerang di bahagian depan baju kami.

Kami agak tidak formal ketika datang ke kerang, dan keutamaan kami adalah merangkul sedikit sup masakan dan kemudian melambai kerang lurus dari cangkangnya. Ini secara jujur ​​merupakan salah satu pengalaman makan yang paling sensual dan sempurna yang boleh kita fikirkan, dan kita mendapati ia memuaskan dengan cara yang melangkaui sekadar mengisi perut kita.

Yang berkata, ada pasti beberapa situasi di mana ini akan dianggap tidak bisu. Makan dengan undang-undang atau di sebuah restoran yang bagus datang ke minda! Dalam situasi ini, kami memilih untuk memegang cengkerang di jari satu tangan dan menggunakan garpu untuk menghancurkan daging. Kami kehilangan jus pan tercinta kami, tetapi pastinya cara yang lazat untuk dimakan.

Menggunakan kulit kosong sebagai penjepit untuk memilih daging lembu tidak pernah berlaku kepada kami sehingga kami melakukan sedikit kajian untuk jawatan ini. Ini menyerang kompromi yang sempurna antara slurping dan menggunakan garpu, dan kami akan mencubanya pada masa yang akan datang, kami mempunyai kerang.

Bagaimanapun, anda pergi, kami berfikir untuk membersihkan sup masakan masak dengan roti kecil adalah suatu keharusan. Anda tidak boleh membiarkannya membazir, etika yang betul atau tidak!

Berkaitan: Cara Bersihkan dan Membuang Kerang

(Imej: ahli Flickr avlxyz dilesenkan di bawah Creative Commons)