Lelaki runcit yang terakhir untuk menangkap hati kolektif Amerika mungkin telah menjadi Encik Hooper, tunduk patung yang memakai pemilik Sesame Street‘s sudut kedai – dan itu, seperti, 1982. Tetapi itu semua berubah semasa perdana musim The Bachelorette apabila kami diperkenalkan kepada Joe Amabile.

The Chicago yang berusia 31 tahun itu bukanlah peserta lancar di acara itu (dia memperkenalkan dirinya kepada Becca Kufrin dengan jujur ​​”Saya Joe dan saya terlupa apa yang akan saya katakan kepada kamu”) tetapi itu hanya menjadikannya lebih memikat, kerana jika anda tidak pernah memalukan diri anda pada tarikh yang pertama, anda mungkin tidak pernah berada pada banyak tarikh pertama.

Dalam video pengenalannya, pemilik kedai runcit dan bekas penjual tembikai berkata, “Saya berurusan dengan hasil, tetapi satu perkara yang saya belum menghasilkan adalah kasih sayang,” dan bunyi yang baru saja anda dengar adalah ribuan ovari yang meletupkan diri mereka sendiri. Tetapi pada akhir episod apabila Amabile yang luar-carta yang comel telah dihantar kembali ke bilik stor tanpa mawar, Twitter tidak mempunyai apa-apa.

Hashtags seperti #JusticeforJoe dan #GroceryJoe mula mengejar, kerana wanita bergilir antara ingin Kufrin telah menyerahkan dia mawar dan bertanya-tanya sama ada mereka dapat mengetahui kedai runcit South Side itu. (Kami telah mengakuinya melakukan perkara yang sama – tanpa ada nasib. Dia bahkan tidak mempunyai kehadiran media sosial, selain daripada akaun Instagram yang nampaknya telah dimulakan bulan lepas).

“Pembersihan di lorong lima, amiright?” Grocery Store Joe yang agak mungkin palsu tweeted. “Ia hanya HEART BROKEN saya.”

“Saya TIDAK PERCAYA BAHAWA JOE THE GROCERY STORE OWNER TIDAK MEMBUAT ITU TINGGAL MALAM 1 PADA BACHELORETTE YANG AKU AKAN MENYEBABKAN ABC,” seorang penonton yang tertekan.

“becca telah menghantar Joe pemilik kedai runcit ke rumah supaya kita sekarang tahu dua perkara tentang dia: 1. dia tidak suka tembikai 2. dia buta,” satu lagi harrumphed.

Jadi um, ya, siapa lagi yang perlu mengambil beberapa perkara di kedai hari ini? Di Chicago? Semasa menjerit a Bachelorette nama peserta?