Krismas sudah berakhir, tetapi itu tidak bermakna Starbucks akan berhenti merayakan dengan minuman percutian terhad masa yang mewah. (Juga, anda masih boleh mendapatkan minuman Krismas jika Starbucks anda mempunyai syurga khusus dalam stok.) Hanya pada masa untuk Malam Tahun Baru, Starbucks memperkenalkan tiga minuman baru untuk 2018, dan mereka kedengarannya sangat menakjubkan.

Jika Krismas adalah perayaan, selesa, dan unik seperti Frappuccino Pokok Krismas, Malam Tahun Baru lebih tradisi mempesonakan, kaya, dan canggih. Krismas adalah sweater yang kabur dengan salji di atasnya; Malam Tahun Baru adalah pakaian berjalur dan tutorial solekkan YouTube. Itulah sebabnya Starbucks bersedia mencium 2017 selamat tinggal dan melompat ke 2018 dengan koleksi “Hitam dan Putih Mocha”, yang juga kelihatan glamor.

Tahun Baru. Mocha baru. Coklat coklat di atas puncak krim disebat dan pucuk mocha gelap dan putih. �� #BlackAndWhiteMocha Di sini dan pergi sebelum anda tahu. (AS & Kanada)

Pos yang dikongsi oleh Starbucks Coffee ☕ (@starbucks) pada

Mocha Hitam dan Putih dibuat dengan espresso Starbucks yang dituangkan di atas “swirl putih coklat dan mocha gelap sutera.” Ia dicampur dengan susu kukus dan dihiasi dengan krim cambuk dan garisan ceri “cincin” berkilau.

Bagi mereka yang menjadi glamor tetapi tidak mahu kopi, terdapat Koko Panas Hitam dan Putih yang dibuat dengan pusaran sos mocha yang gelap, sos coklat mocha putih, dan susu kukus. Yang juga mendapat krim dan cincin coklat disebat.

Anggota terakhir trio Tahun Baru adalah Mocha Frappuccino Hitam dan Putih, yang dibuat dari kombinasi saus mocha gelap, saus coklat mocha putih, kopi panggang Frappuccino, susu, dan es dicampur bersama. Sudah tentu, ia juga dihiasi dengan krim cincin dan cincin coklat.

“Tahun Baru adalah masanya untuk dirayakan,” kata pemaju minuman Starbucks, Erin Marinan dalam satu kenyataan. “Koleksi Mocha Hitam dan Putih adalah cara perayaan untuk berdering pada tahun 2018, dengan jalur cincin coklat berkilat menyerupai tali leher hitam.”

Minuman baru berbunyi sangat meriah, dan juga sangat, sangat kaya. Pencinta Mocha akan mahu mendapatkan selaras. Minuman baru boleh didapati sekarang dan akan berlangsung minggu pertama bulan Januari, atau sehingga bekalan habis.

Anda akan cuba Mochas Hitam dan Putih baru Starbucks?