Sudah menjadi ketika anda ingin daging ayam yang sangat berbulu, semua daging ayam yang ditumbuk dengan tanda-tanda dill dan lada, anda terpaksa memakai seluar. Kecuali hari Ahad, di mana anda perlu menunggu sepanjang hari, dan kemudian memakai seluar. Atau jika anda tinggal di luar Selatan, di mana lokasi Chick-fil-A lebih sedikit dan lebih jauh, anda mungkin perlu merancang perjalanan ke satu atau berdiri dalam barisan (kadangkala berjam-jam ketika lokasi baru dibuka).

Saya gembira untuk melaporkan bahawa ini tidak lagi berlaku, kerana Sam’s Club mempunyai penyelesaian yang lebih baik: nuggets beku yang boleh anda buat di rumah yang setakat yang anda boleh sampai ke perkara sebenar setiap hari dalam seminggu (dan, untuk sesetengah orang, tanpa mengorbankan politik mereka).

Nugget yang dipanggil “Mark Gaya Ayam Ibu Southern Mark”, datang dalam beg tiga pon ($ 9.98) yang mempunyai corak yang diperiksa merah dan putih yang biasa.

Ini tidak hilang pada orang-orang internet: Video satu ibu menunjukkan sos salak sendiri dan dia berkata “Saya akan bersumpah yang datang terus dari Chick-fil-A.” Pelanggan lain mendapati mereka boleh mencampur-campur beberapa madu dan mentega, mengguntingnya di gulungan, dan membina Chick-n-Minis mereka sendiri. Di laman web Sam’s Club, para pelanggan berkata, “Ia seperti makan roti sandwich [Chick-fil-A]!” dan hanya “OH MY GOSH … sama seperti Chick-fil-A.”

Nugget telah dimasak sepenuhnya, jadi anda hanya perlu panas dan makan – pakej menawarkan arah untuk membuatnya dalam ketuhar konvensional, penggoreng udara, dan juga microwave, kerana apabila anda benar-benar memerlukan nuggets ASAP. Apa yang anda perlu lakukan adalah memikirkan cara membuat sos ranch yang tebal dan berbulu yang membawa mereka ke atas – atau hanya memeriksa ujian rasa kami dan memilih yang sesuai dengan tabiat nugget anda yang terbaik.