Pada pandangan pertama, idea penyepit yang digunakan untuk pemanggang menggunakan seolah-olah penting seperti mempunyai satu set berasingan sudu untuk kaviar. Tetapi jika, seperti saya, (a) anda mempunyai rakan kongsi yang suka crumpet, dan (b) berkata rakan kongsi mempunyai tabiat memancing di pemanggang untuk mengatakan crumpet dengan garpu, dan (c) anda benar-benar suka pasangan anda, alat kayu kecil ini mula terdengar jauh lebih berharga.

Apabila saya mengambil penyepit ini, mereka bertujuan untuk menjadi hadiah Hari Valentine yang lucu untuk saya yang penting lagi penting, yang menyedari ketakutan saya setiap kali dia menarik manuver tempur-penangkapan ikan tempet. Kemudian saya menyedari terdapat beberapa hari lagi sehingga Hari Valentine, dan tidak mahu mencuba nasib sendiri, saya memberinya hadiahnya lebih awal.

Kami telah menyimpan penyepit tepat di sebelah pemanggang sejak itu, dan mereka sebenarnya terbukti sangat berguna. Sesiapa yang merancang alat ini sebenarnya memberi sedikit pemikiran tentang bagaimana pelaksanaan yang cukup untuk memegang roti bakar harus dilakukan. Penjepit kecil dan ringan, dengan jumlah yang tepat sahaja, dan bilah rata yang luas membolehkan anda mendapatkan pukulan keras pada roti bakar atau whathaveyou tanpa menyentuh atau merobeknya.

Segala-galanya, apa yang bermula sebagai sesuatu hadiah baru telah berubah menjadi alat penggunaan harian yang hebat. Dan saya tidak lagi perlu mengalami serangan jantung kecil setiap pagi.

• Dapatkannya: Toaster Tongs, $ 6.95 di Amazon

Berkaitan: The 10 Paling Paling Alat Dapur yang Berguna

Apartment Therapy Media membuat segala usaha untuk menguji dan mengkaji produk secara adil dan telus. Pandangan yang diutarakan dalam kajian ini adalah pandangan peribadi pengulas, dan ulasan produk tertentu ini tidak ditaja atau dibayar dalam apa cara oleh pengilang atau ejen yang bekerja bagi pihak mereka.

(Imej: Cuisinart)