Siapa: Sarah Copeland, penulis buku masakan dan penulis makanan; suaminya, András Gipp, pereka perabot; dan dua anak mereka
Di mana: Hurley, New York

Anda boleh mengiktiraf Sarah Copeland sebagai pengarang Buku masakan baru, suatu keharusan untuk pasangan suami isteri, atau Perayaan, tome vegetarian, yang membuatkan kita mahu menyerahkan daging sepenuhnya. Lagipun, yang memerlukan daging apabila anda boleh makan oat dengan plumed plum kering dan limau atau pancake rye epal?

Nama beliau juga mungkin terdengar jika anda pernah mengambil salinan Majalah Rangkaian Makanan, Real Simple, Makanan & Wain, Saveur, atau Better Homes & Gardens. Dia telah membuat resipi untuk mereka semua.

Singkatnya, Sarah adalah seseorang yang kita percayai secara tersirat apabila ia berkaitan dengan segala makanan yang berkaitan dan, kerana ia ternyata (tidak menghairankan), dia mempunyai gaya gaya yang sama. Kami melawatnya di rumahnya di Hurley, sebuah dusun kecil di Hudson Valley, kira-kira 90 batu di utara New York City, untuk mencuri sekilas dapurnya yang penuh semangat. Apple ladu dan keju tiga krim terlibat.

(Kredit imej: Tara Donne)

Lawatan dengan Sarah Copeland & Dapurnya

Adakah dapur anda sentiasa cantik dan terang ini?

Kami membeli rumah ini enam tahun yang lalu, dan kadang-kadang saya tidak percaya kami telah diberikan keadaan dapur apabila kami melihatnya. Ia adalah dapur dapur kecil yang kecil dengan satu tingkap yang kecil dan rendah dan cahaya semulajadi hampir tiada.

Tetapi kami jatuh cinta dengan tong sampah, dan tulang rumah, dan kami fikir kami akhirnya akan mengubahsuai dapur. Rancangannya adalah untuk menjadikannya rumah hujung minggu, jadi saya memberitahu diri saya bahawa saya boleh hidup dengan dapur seperti selama setahun atau lebih.

Tetapi saya tidak pernah memasak di dapur gelap itu sehari. Sebaik sahaja mereka menyerahkan kunci kami, András merobek dapur keseluruhan, ke bawah ke kancing, bersama dengan almari mantel cedar, pantry berjalan, dan bilik kecil yang memecah ruang ini menjadi empat blok kecil-kecil.

Dia membina semula dinding baru, berkubah siling, menambah skylight, dan meletakkan hampir dua kali lebih banyak tingkap. Kemudian kami menetapkan untuk membina bangunan itu ke dapur makan dengan semua cahaya yang saya inginkan dan ruang untuk dua anak kami untuk menjalankan bulatan di sekitar saya semasa saya memasak. Dan mereka lakukan, hampir setiap hari.

(Kredit imej: Tara Donne)

Apa perkara kegemaran anda tentang dapur anda sekarang?

Semuanya! Cahaya, tumbuh-tumbuhan saya, pemandangan halaman belakang kami, berada di ruang ini bersama seluruh keluarga saya yang mempunyai parti tarian yang berdebar-debar. Saya paling bahagia di dalam bilik ini. Saya boleh menghabiskan sepanjang hari di sini, kerana banyak sebab.

András membina segala-galanya di rumah ini dalam satu cara atau yang lain (dia seorang pereka perabot), tetapi pulau itu adalah perabot perabot pertama yang dia bina dengan menggunakan kayu dari lantai gudang kami yang berumur 200 tahun. Saya suka betapa kasar dan pedesaan itu. Ia berbau seperti kuda untuk tiga bulan pertama!

Sebaliknya, meja dapur kami, yang dia hanya membina kami musim gugur ini, sangat halus dan hanya menakjubkan. Dia membawanya ke dapur untuk mengejutkan saya dan saya fikir saya hanya duduk dan menatapnya (makan, sudah tentu) untuk 72 jam pertama. Saya benar-benar sentimental, jadi saya suka bahawa hari-hari kita bermula dan berakhir di sekeliling kedua-dua bahagian ini, menyuburkan keluarga kita, secara literal, dari perkara-perkara yang kita buat dengan dua tangan kita. Rasanya sangat baik untuk mempunyai sebahagian besar masa keluarga kami di dalam bilik ini.


Gigi 5 Terbaik di Sarah di Catskills


Kami meminta Sarah perkara kegemarannya untuk dimakan, sebagai penduduk tempatan, di Catskills.

  1. Yang sentiasa panas donat cider apel dari Adams Fairacre Farms.
  2. Apa-apa sahaja daripada menu di Gaskins di Germantown, tetapi terutama sekali salad bit dan kek polenta lemon.
  3. Yang kecil, anggun salmon roe nachos (dan mana-mana wain pada menu) di Brunette.
  4. Yang paling lazat kenyal, roti masin dari Jon’s Roti di Pasar Petani Kingston pada hari Sabtu (juga cuba rai!).
  5. Sangat tipis pizza ketuhar kayu di Westwind Orchard (buka Sabtu dan Ahad pada musim panas dan musim gugur sahaja).

(Kredit imej: Tara Donne)

Adakah anda mempunyai alat kegemaran atau kenang-kenangan?

Alat dan kenang-kenangan favorit saya adalah satu dan sama: pot tembaga kecil yang ditangani dengan kayu yang dibuat di Itali. Kami membelinya di kedai vintaj kecil di Virginia hari selepas perkahwinan kami.

Saya masih ingat dengan janji András yang saya akan gunakan setiap hari kerana dia fikir ia tidak praktikal – dan saya fikir saya benar-benar berbuat demikian! Saya menggunakannya untuk membuat telur hampir setiap hari, dan koko panas sepanjang musim sejuk (yang kita cintai), dan tidak ada yang lain.

Apa yang paling bijak tentang dapur anda?

Perkara yang paling bijak mungkin adalah laci yang mendalam yang menyimpan kendi-kilang penting kami seperti kismis organik (kami terbang melalui mereka!), Kerepek coklat, kacang, tepung, rumput, dan bijirin. Saya boleh mencelup ke dalamnya, memelihara mereka dengan sangat bersih dan teratur, dan melihat serta-merta dari atas apabila sesuatu sedang berjalan rendah.

Juga, skylight. Kami mempunyai cahaya semulajadi di dapur sehingga hampir pukul 8:30 pagi. pada musim panas. Saya dapati memasak dalam cahaya semulajadi yang begitu inspiratif – merendam dalam semua warna dan tekstur dengan cara yang sama yang mereka lihat dalam alam semula jadi.

Dapatkan resipi untuk Catskills Apple Dumplings dari Sarah.

(Kredit imej: Tara Donne)

Siapa yang memasak di dapur anda?

Saya masak di sini, dengan anak-anak saya, Greta, umur 6, dan Mátyás, 18 bulan. Suami saya, András, memasak di sini sekali seminggu sekali. Pada hari Sabtu dia membuat sama ada Pancake Yogurt Oatmeal atau Whole Grain Hazelnut Waffles dari dua buku saya. Dia tidak membuat apa-apa lagi, pernah (kecuali kopi), tetapi dia menguasai kedua-dua perkara itu, begitu tinggi lima untuk itu.

Apa yang anda suka untuk memasak di dapur anda?

Saya suka membuat sarapan pagi di dapur ini – apa-apa dari telur rebus yang sederhana dengan bijian masam bijirin penuh hingga tumpahan hujung minggu yang hancur tepung roti Perancis dengan kepingan mentega tebal.

Saya panggil sudut di mana kita makan “sarapan pagi,” walaupun kita mempunyai makan di sana, kerana kita tidak mempunyai sarapan pagi yang membesar dan ia hanya dibunyikan begitu menarik. (Kanak-kanak lain mahu kuda atau trampolin gergasi, saya mahu sarapan pagi!)

Saya suka menonton anak-anak saya bermain dan makan dan berwarna bersama-sama di sana semasa saya sedang menamatkan memasak atau membungkus makan tengah hari dan makanan ringan. Ia adalah penglihatan paling manis setiap hari.

Ia tidak selesai sepenuhnya (akhirnya saya mahukan banquette sudut), tetapi saya ingin membuat sarapan pagi merasa sedikit seperti salah satu bistros sudut kecil yang kita suka dari Paris atau West Village, kerana kita makan di rumah jauh lebih banyak daripada yang kita lakukan ketika kita penduduk bandar. Beberapa pagi hujung minggu, jika saya memerlukan portal kembali ke kehidupan bandar, kami duduk di sini dengan croissant coklat latte dan segar dari patisserie Le Canard Enchaine di Kingston, dan ia berasa sedikit seperti kehidupan di bandar, tetapi lebih baik.

Di sini, kita boleh berehat sepenuhnya. Anak-anak kita boleh duduk di lantai dan bermain dan menumpahkan dan memecahkan hidangan dan tiada siapa yang akan mengeringkannya.

Terima kasih, Sarah, untuk lawatan itu! Baca lebih lanjut dari Sarah di laman webnya, Edible Living, dan melihat karya suaminya yang indah di kedai reka bentuk perabotnya, Hudson Workshop.

(Kredit imej: Tara Donne)

Lawatan dapur ini adalah sebahagian daripada bulan ini Panduan Berukuran Bite, panduan perjalanan kami ke destinasi berhampiran dan jauh. Bulan ini kita mengenali Catskills melalui lawatan berjalan kaki, resipi, dan lawatan dengan tukang masak tempatan. Lihat Panduan penuh di sini.