Saya sedang melakukan pembaikan sekarang di dapur sewa saya. Ia sudah tua dan dipakai, dan amat memerlukan penyegaran. Oleh itu, saya telah mencari inspirasi, dan pengubahsuaian elegan dan kos yang sedap pada PointClickHome terikat pada mata saya. Teruskan membaca untuk melihat bagaimana mereka mengemas kini kabinet, mencipta sudut dapur yang cantik, dan menambah sentuhan glamor di sana sini.

Sudah tentu, “kos yang sedar” di sini bermakna sesuatu yang sangat berbeza daripada beberapa ratus dolar yang akan saya belanjakan di dapur kecil saya! Elemen penjimatan kos utama dapur dapur ini telah meninggalkan kabinet lama. Perancang itu memotong pusat pintu kabinet atas dan menggantikannya dengan wayar ayam. Kami suka rupa ini; ia akan menjadi sukar untuk dilaksanakan dengan baik, tetapi di sini ia cantik.

Pereka bentuk itu juga memberikan kabinet yang dilihat oleh Dunia Lama dengan melukisnya merah, maka kelabu, dan menyedihkan mereka sehingga nota merah datang melalui.

Itu sudut dapur yang benar-benar cantik mungkin bukan elemen paling sedar kos, tetapi ia sangat cantik! Semua jubin itu, yang diulangi di sepanjang bar sarapan pagi. Bercakap tentang bar sarapan, saya sangat menyukai sentuhan kecil glamor yang menambah lampu loket.

Secara keseluruhan, ini adalah dapur yang sangat inspiratif untuk saya. Ia mengingatkan saya tentang kuasa kot cat. Saya juga suka cara menyentuh warna merah melawan cat abu-abu yang tenang.

Baca keseluruhan artikel: Membentuk semula Dapur Galley di PointClickHome

Berkaitan: Lawatan Dapur: Ashley Ann $ 500 Cahaya dan Remodel yang Indah

(Imej: Emily Minton Redfield / PointClickHome)