Kenapa tidak? Ini boleh dibantah, tetapi kita tidak pasti ada sandwic yang lebih baik untuk dimakan ketika tomato berada di puncak mereka (mungkin ini). BLTs mengambil sedikit usaha, dan anda boleh menyesuaikannya dengan penambahan yang berbeza, seperti telur atau alpukat, untuk menjadikannya menarik untuk tetamu anda.

Satu-satunya persediaan sebenar yang perlu anda lakukan untuk makan malam (tolak apa sahaja yang anda merancang untuk pihak) adalah memasak daging itu. Kemudian ia hanya mengiris tomato, slaid pada mayonis, dan membina sandwic.

Kami mendapati bahawa BLT adalah salah satu makanan yang semua orang senang melihat-seperti makaroni dan keju atau ayam panggang yang hebat. Anda boleh membeli (atau membuat) roti putih atau masam yang besar, berbelanja di beberapa bacon yang tebal dan tebal, dan kemudian dapatkan tomato terbaik yang boleh anda dapati di pasaran.

Cara lain untuk memanjakannya:
-Tambah keping telur rebus (yang boleh anda lakukan), seperti dalam Bacon, Telur, dan Tomato Club Sandwich, dari Gourmet, gambar di atas.
-Tambah alpukat, sama dengan Spanglish Sandwich.
-Buat mayonis kemangi.
-Sekiranya anda mempunyai seseorang yang berwaspada terhadap mayonis, tawarkan untuk meniup sandwich dengan sedikit buasina balsamic buatan sendiri.

Kami merancang untuk berkhidmat BLT kepada rakan-rakan esok malam dengan timbunan jagung di tongkol dan timun dan salad bawang merah. Apa pendapat kamu?

Berkaitan: Blogging the Denver Post: Ultimate BLT Colorado

(Gambar: John Kernick for Gourmet)