Jadual Chef, Siri dokumentari yang terkenal di Netflix mengenai chef terbaik di dunia, adalah untuk mendapatkan musim baru yang sangat manis. Akan datang Jadual Chef: Pastry akan membawa tandatangan rancangan mendalam mendalam dan visual yang luar biasa ke dapur pastri.

Jadual Chef diarahkan oleh David Gelb, pengarah Jiro Dreams of Sushi. Seperti versi pertunjukan asal, Jadual Chef: Pastry akan menghabiskan setiap episod satu jam yang memperkenalkan salah satu chef pastri terbaik di dunia. Akan ada empat episod di musim ini; barisan penuh chef belum diumumkan, tetapi koki pertama yang profilnya akan menjadi Susu Bar Christina Tosi.

April 13

Satu jawatan yang dikongsi oleh Chef’s Table (@chefstablenetflix) pada

Tosi adalah a MasterChef hakim dan salah seorang chef pastri yang paling terkenal di dunia. Dia adalah daya kreatif di sebalik ais krim susu bijirin yang terkenal, Susu biji, dan cookies kompos. Dia juga dikreditkan dengan mengubah “telanjang” kek seperti yang di atas menjadi trend pastri utama.

Jadual Chef: Pastry

Satu jawatan yang dikongsi oleh Chef’s Table (@chefstablenetflix) pada

Seperti yang dapat anda lihat dari foto, pertunjukan akan mula disiarkan di Netflix pada 13 April. Jadual ChefTiga musim yang gemar menyerlahkan proses kreatif dan kemahiran teknikal beberapa chef terbaik dunia, termasuk Nancy Silverton, Dominique Crenn, Grant Achatz, Jeong Kwan, dan banyak lagi. Ia cukup menarik bahawa mereka akhirnya akan mengambil kamera mereka ke dapur pastri. Sebagai kejayaan liar Great British Bake Off dan banyak saluran menghias kuki YouTube membuktikan, penonton sangat suka menonton orang yang terbakar.

Untuk menyelinap dari apa yang diharapkan dari Jadual Chef: Pastry, lihat video ini kakitangan Tosi di Milk Bar menyediakan kue dan cookie funfetti kepada muzik klasik dramatik.

Hidangan pencuci mulut dihidangkan. 13 April.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Chef’s Table (@chefstablenetflix) pada

Adakah anda akan merancang untuk memeriksa Chef’s Table: Pastry?