Rangkaian Makanan mempunyai cuti awal untuk para peminat masakan Itali, Crocs oren, dan memasak menunjukkan di mana orang benar-benar memasak: Mario Batali kembali kepada pertunjukan yang mula-mula membuatnya terkenal! Akan ada enam episod baru Molto Mario bermula tahun depan.

Mario Batali mula mengajar orang untuk memasak Molto Mario pada tahun 1997, dan ia adalah salah satu daripada kedudukan awal Rangkaian Makanan, sebelum ini-Chef Iron hari. Batali adalah koki bertaraf dunia, dan dia juga menarik dan berkarisma, dengan gaya pengajaran yang boleh dipakai. Anda boleh menonton Molto Mario, ikuti arahan Batali, dan sebenarnya menjadi tukang masak yang lebih baik. Dia memberi inspirasi kepada ramai orang untuk lebih terlibat dalam memasak.

Salah satu kekuatan terbesar Batali adalah menjadikan masakannya kelihatan mudah dicapai. Batali adalah tuan, tetapi tekniknya tidak menakutkan atau esoterik. Dia ramah dan mudah, dan memberi penonton keyakinan bahawa mereka sebenarnya boleh melakukan apa yang mereka menonton dia lakukan di TV.

“Apabila anda bercakap tentang istilah teknikal di dapur, mereka sangat berasaskan,” katanya sekali menjelaskan kepada Jake Gyllenhaal, yang sangat bingung dengan istilah tepung bangku, yang hanya tepung ditaburkan di permukaan kerja.

Batali membuat penonton berfikir bahawa mereka bukan sahaja dapat belajar mengikuti resipi hos dan meletakkan hidangan OK di atas meja, tetapi dia juga membuat mereka berfikir mereka boleh belajar memasak dengan baik. Batali mungkin memberi inspirasi kepada ramai orang untuk membeli beberapa pisau yang sangat mahal selama bertahun-tahun.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Mario Batali (@mariobatali) pada

Molto Mario berakhir pada tahun 2005, walaupun Batali muncul pada pameran Rangkaian Makanan yang lain hingga tahun 2010. Sungguh menakjubkan sekali bahawa Batali membawa pertunjukan memasaknya kembali, kerana dia lebih terkenal dan sibuk sekarang daripada saat dia pergi. Dia mempunyai restoran dan semua pasar makanannya di Eataly Itali, dan dia juga menjadi tuan rumah ABC The Chew. Dia banyak berlakon.

“Mario Batali telah lama menjadi salah seorang koki yang paling mudah didekati dan menarik bagi para penonton untuk menikmati dan belajar dari, menghidangkan resipi dan cerita lazatnya,” Allison Page, pengurus umum pengaturcaraan dan pembangunan A.S. untuk Scripps Networks Interactive, berkata kepada Pelbagai.

Batali sudah selesai penggambaran enam episod baru Molto Mario, dan rangkaian menjanjikan mereka mempunyai tetamu selebriti dan segala-galanya. Memandangkan Alton Brown juga membawa persembahan sains makanan kesayangannya, Makan yang baik, belakang, kedengarannya seperti 2018 akan menjadi tahun yang sangat baik untuk peminat televisyen makanan.