Saya pengotor mutlak untuk ketuhar yang kelihatan mewah. Saya tahu, saya tahu, ketuhar adalah alat dan apa yang benar-benar penting adalah seberapa baik mereka melakukan, bukan apa yang mereka kelihatan. Tetapi saya tidak dapat menolong diri saya sendiri; Saya hanya memuja pelbagai yang indah. Beri saya tembaga tombol, bar di pintu, dan pelbagai warna yang termasuk pilihan seperti “Provence biru.”

Pada dasarnya, beri saya dapur Ina Garten, lengkap dengan pelbagai jenama baru Perancisnya dari Lacanche.

Ina Garten mempunyai sebuah apartmen baru di New York – Laporan Town and Country bahawa dia meletakkan barang lamanya untuk dijual Mac lalu untuk kira-kira $ 2 juta, kerana dia berpindah ke tempat baru dengan dapur yang lebih besar – dan ruang memasak bandarnya yang baru datang dengan satu persatu yang cantik. Walaupun Ina Garten nampaknya sangat teruja mengenainya.

“Hari pertama memasak di kawasan baru @lacanche_us saya,” katanya. “Sungguh menyeronokkan!”

Hari pertama memasak di rangkaian @lacanche_us baru saya – sangat menyeronokkan !! #NYC #newapartment

Pos yang dikongsi oleh Ina Garten (@inagarten) pada

Itu kelihatan seperti ia akan menjadi menyeronokkan untuk memasak, bukan?

Ina Garten tidak sabar untuk mengambil julat baru untuk putaran, dan dia berkata perkara pertama yang dimasaknya adalah pistachio meringues yang cantik yang diilhamkan oleh Yotam Ottolenghi.

Perkara pertama daripada ketuhar – Pistachio Meringues cantik terinspirasi oleh @ottolenghi !!

Pos yang dikongsi oleh Ina Garten (@inagarten) pada

Julat baru Garten berasal dari Lacanche, sebuah syarikat Perancis yang julatnya adalah ruang pameran mutlak. Mereka mempunyai pelbagai gaya dan warna yang ada, dan mereka semua kelihatan sama hebatnya; mereka hanya dikonfigurasi secara berbeza untuk ruang yang berbeza dan gaya memasak. Untuk dapur barunya, Ina Garten memilih julat hitam yang elegan dengan aksen tembaga dan perak, tetapi Lacanche juga mempunyai beberapa pilihan yang lebih muda seperti ini kuning terang.

Selamat pagi matahari ☀️✨ • rg @michelleryan #jaune #brass #lacanche

Jawatan yang dikongsi oleh Lacanche (@acanche_us) pada

Julat Garten kelihatan seperti model Sully Lacanche, iaitu 55 5/16 “lebar dan mempunyai dua ketuhar kapasiti lebih besar dan satu cooktop dengan tujuh pembakar. Model itu bermula pada $ 13,850, jadi ia jauh dari pilihan bajet, tetapi ia pasti bagus untuk dilihat pada.

Apa jua kegemaran anda?