Rupa-rupanya jika anda datang ke rumah saya untuk pesta, saya terikat dan bertekad untuk menghantar anda ke rumah dengan minuman kecil. Ingat orang tembakan sider epal panas? Nah kali ini di sekelilingnya coklat panas … dalam perhiasan. Isi mereka dan minum terus dari itu, kerana perhiasan ini bukan untuk hiasan, ia adalah untuk keseronokan.

Beberapa idea terbaik untuk hadiah kecil atau hadiah buatan tangan datang dari blog perkahwinan dan idea hari ini tidak berbeza. Kami menyemak semula di Perkahwinan Projek di mana kami dapati perhiasan kakao kecil yang panas ini.

Mereka bertujuan untuk dipenuhi dengan air panas, diaduk dan minum terus dari bola kaca. Adakah itu membuat anda sedikit gugup? Bahagian minum sebenarnya tidak, tetapi bola kaca tidak menghancurkan ketika saya mencurahkan air panas di dalamnya mungkin.

Jika minum terlalu banyak untuk anda, ia masih cara super comel untuk memberikan hadiah coklat panas lazat dalam saiz hidangan individu dengan beberapa persembahan yang serius. Anda boleh menggunakan coklat atau kue coklat yang mewah, tetapi kerana jumlah kecil yang berlaku di dalamnya (yang kemudiannya boleh dicurahkan ke dalam cawan di rumah), anda tidak akan memecahkan bank. Apa pendapat anda tentang idea itu?

Baca Lagi: Cenderahati DIY: Perhiasan Koko Panas dari Pernikahan Projek

(Imej: Carly Taylor untuk Perkahwinan Projek)