The Los Angeles Times, di mana kami dapati resipi ini, menulis bahawa “setiap bar adalah seperti pie pecan kecil yang sempurna yang dibakar di atas kerak kerak graham hebat crumble.” Senarai ramuan adalah pendek dan tekniknya kelihatan mudah. Daftar kami.

Kami sentiasa mencari bar pencuci mulut yang baik. Mereka kurang intensif buruh daripada cookies, perjalanan lebih mudah, dan sangat baik untuk anak-anak atau potlucks atau parti koktail. Bar granat graham ini dijual di kedai roti Julienne di San Marino, California; a LA Times pembaca menulis kepada lajur “SOS” kertas yang meminta resipi.

Kami suka semua perkara cracker graham, dan kami tidak menghidupkan hidung kami pada pai pecan, sama ada, jadi kombo kedua-dua bunyi ilahi. Resipi ini membuat adunan cepat dari keropok graham, mentega, tepung, dan gula, dan membakarnya. Anda kemudian mengatasinya dengan gula perang dan adunan pecan, panggang sekali lagi, dan ayakan sedikit gula serbuk di atas. Kertas itu mendakwa mereka “manis, tetapi tidak terlalu begitu,” sokongan yang baik untuk sesuatu dengan tiga jenis gula.

Dapatkan resipi: Graham Cracker Chewy Baren dari Julienne, dari Los Angeles Times

Kami fikir mereka kelihatan seperti alternatif selamat datang kepada bar coklat atau limau. Sesiapa pun mempunyai (atau membuat) ini?

Berkaitan: D.I.Y. Craham Cracker Crust

(Gambar: Gary Friedman untuk Los Angeles Times)