Memegang salah satu daripada buku-buku masak kecil Short Stack ini terasa seperti yang disampaikan sesuatu yang istimewa – nota rahsia yang diluluskan di kelas, pita campuran yang dibuat hanya untuk anda, buku harian tipis yang terdapat di belakang buku jualan garaj. Setiap edisi memberi tumpuan kepada hanya satu ramuan, dari ubi keledek hingga buttermilk, ramuan apa saja yang paling dekat dan paling disayangi dengan hati penulis. Kemudian, dalam rentang 48 muka surat, kami mendapat semua sebab (dan resipi) mengapa kita perlu mencintai ramuan itu juga.

Fakta Pantas

Siapa yang menulisnya: Edisi Stack Pendek (pelbagai penulis)

Edisi ke tarikh: Telur oleh Ian Knauer, Tomato oleh Soa Davies, Strawberi oleh Susan Spungen, Buttermilk oleh Angie Mosier, Grits oleh Virginia Willis, Ubi keledek oleh Scott Hocker, dan Brokoli oleh Tyler Kord

Sorotan lain: Saya suka keseluruhan konsep Edisi Tumpuan Pendek ini kerana banyak sebab, tidak sekurang-kurangnya yang menjadi kenyataan bahawa buku masak keseluruhan kadang-kadang dapat merasakan sesuatu yang luar biasa. Empat puluh lapan muka surat dapat dirawat. Bite-size. Seperti saya mungkin sebenarnya membuat lebih daripada satu resipi sebelum bergerak ke buku masakan berkilat, berkilat yang seterusnya!

Buku-buku masak mini ini juga berasa lebih rendah dan tenang, yang menjadikan saya sebagai tukang masak, juga berasa lebih rendah dan tenang. Anda mendapat perasaan bahawa ini adalah hidangan yang dibuat oleh penulis-penulis makanan ini di rumah ketika tidak ada editor yang melihat ke atas bahu atau penonton pembaca untuk menarik perhatian. Ia seperti sekilas di belakang tirai.

Edisi Tumpuan Pendek ini dikeluarkan secara tetap sepanjang tahun, seperti majalah sastera. Terdapat 7 jilid keluar pada masa ini, dan ke-8 (semua tentang madu, dari bekas penyumbang Kitchn Rebekah Peppler!) Akan berakhir tidak lama lagi. Langganan untuk 2014 ditutup, tetapi anda masih boleh membeli isu-isu individu semasa keluar, serta isu-isu belakang. Isu belakang juga dijual dalam kumpulan jika anda perlu mendapatkan Stack Short anda semua dalam satu masa.

Cari buku-buku ini: Edisi Stack Pendek

Apartment Therapy Media membuat segala usaha untuk menguji dan mengkaji produk secara adil dan telus. Pandangan yang dinyatakan dalam kajian ini adalah pandangan peribadi pengulas dan ulasan produk tertentu ini tidak ditaja atau dibayar oleh apa-apa cara oleh pengilang atau ejen yang bekerja bagi pihak mereka. Walau bagaimanapun, pengeluar tidak memberi kami produk untuk tujuan ujian dan kajian semula.