2008_04_01-TarteTatin.jpg

Kemasukan seterusnya dalam Cabaran Pembaca Hungari kami adalah dari Stephanie, yang juga memberi kami Bitter Bittersweet Baking Honorable: Go Buckeye Cherry Pie.

Melalui Kelab Klasik kami yang baru-baru ini Stephanie telah berkembang dengan agak terobsesi dengan Julia Child dan dia telah membaca keseluruhan memoir kehidupan dengan koki yang terkenal. Baca lebih lanjut tentang buku dan Tarte Tatin yang indah ini.

Juga, kami masih mempunyai beberapa salinan Artisanal Amerika untuk memberi, jadi biarkan diri anda terinspirasi oleh sebuah buku dan hantarkan beberapa gambar pada petang Khamis.

Inspirasi Buku:

Backstage with Julia: My Years with Julia Child oleh Nancy Verde Barr

Resipi: Tarte Tatin

Kutipan buku:

“Tiada segmen untuk Selamat pagi Amerika memberi kita lebih banyak masalah atau lebih banyak kepuasan daripada yang membuat kompleks Tarte Tatin. Hidangan pencuci mulut apel terbalik yang terkenal, yang dikenali sebagai tarte des demoiselles Tatin untuk menghormati penciptanya, saudara perempuan Tatin spinster, adalah pencuci mulut yang indah dengan cerita yang baik. ….. Tarte Tatin bukanlah resipi yang sukar untuk dibuat di dapur sendiri, tetapi menunjukkan semua langkah dalam tiga setengah minit adalah satu cabaran. Pengiraan kami memberitahu kami kami memerlukan sepuluh kuali besi dan kebun apel yang seolah-olah kami. “

Kenapa buku ini?

Terima kasih kepada pemilihan kelab buku pertama Therapy Apartment, Kehidupan saya di Perancis, Saya mempunyai obsesi yang mekar dengan Julia Child dan telah mula membaca tentang semua perkara Julia. Saya telah diilhami untuk membuat hidangan ini dengan ingatan segmen GMA bahawa Nancy Barr bekerja dengan Julia Child membuat Tarte Tatin.

Hidangan ini memberi mereka banyak masalah kerana mereka terpaksa mempersiapkannya dua kali setelah segmen mereka ditangguhkan selama sehari kerana pembunuhan Anwar Sadat, Presiden Mesir. Epal tidak membuatnya semalaman dan semua kerja persediaan harus dibuang dan dibuang. Mujurlah, Julia menariknya dalam 3 dan setengah minit seperti ahli sihir dapur dia – tetapi saya tidak dapat bayangkan menggunakan 10 tong besi untuk satu hidangan untuk filem di TV! Untungnya, untuk keluarga saya malam ini, ia hanya membawa saya satu kuali, dan sama seperti lazat seperti yang dijelaskan dalam buku ini.

Kerja yang hebat, Stephanie! Adakah orang lain telah diilhami kebelakangan ini oleh sebuah buku? Kami akan mengambil catatan sehingga Khamis untuk Cabaran Pembaca Hungari ini. Tonton semakan semula buku yang kami berikan juga – kami sangat menikmatinya.

The Challenge Reader Challenge
Semua maklumat ada di sini
Kemasukan Sebelum
Segalanya Baik Itu Berlaku Baik dan Pasti Cornish
Kemasukan seterusnya
Baguettes dari Les Miserables