Q: Ahli keluarga saya adalah semua peminum teh yang gemar, terutama semasa sarapan pagi. Ibuku suka menanam teh longgar dalam botol termal dan membawanya ke meja untuk semua orang. Masalahnya ialah, teh longgar terus terjebak dalam lubang tuang dan membuat keadaan kucar-kacir.

Adakah anda atau pembaca anda mengetahui mana-mana teko haba yang menyelesaikan masalah ini?

Dihantar oleh Bengi

Editor: Bengi, saya tidak mempunyai teko terma untuk mengesyorkan, tetapi saya mempunyai beberapa pilihan lain untuk dipertimbangkan:

• Produk yang Baik: Kaiser Alfi Modern Classic Carafe – Ini adalah cara yang saya gunakan saat ini, dan saya menyukainya. Mungkin ibumu hanya boleh membancuh teh dalam teko biasa dan kemudian memindahkannya ke botol seperti ini untuk memastikan ia hangat?
• Tekanan Rhône Perancis Bertebat BonJour – Anda juga boleh menggunakan akhbar Perancis, seperti yang satu ini, yang terisolasi, dan tekan daun ke bawah dan keluar dari jalan ketika teh telah selesai mengambang.
• Pembuat Teh TriniTEA Adagio Teas – Inilah satu lagi produk yang saya suka – pembuat teh automatik yang mengekalkan teh hangat untuk anda.

Pembaca, sebarang cadangan atau idea yang lebih baik untuk Bengi?

Soalan seterusnya?

Berkaitan: Mencari: Cara termal yang boleh dipercayai dan berkelas

(Imej: Faith Durand)