(Kredit imej: @ altonbrown / Instagram)

Saya seorang yang beriman pada hakikat bahawa salad adalah hanya sebagai baik sebagai berpakaian, dan lelaki saya mempunyai beberapa pakaian kegemaran. Anda sepatutnya mencuba pakaian berpakaian dua krim ini, atau berpakaian salad klasik Itali ini. Dan nombor miso-tahini ini – mencium jari seperti tukang masak – sangat baik.

Terdapat jumlah pakaian yang tidak terhad untuk dicuba, tetapi bagaimana anda pergi membuat berpakaian di dapur anda? Kebanyakan kita mungkin menggunakan balang pengetam atau tong jeli yang lebih kecil untuk mencambuknya dan menyimpannya dengan mudah, tetapi Alton Brown mempunyai alternatif yang cukup hebat. Ia mungkin salah satu daripada beberapa unitaskers di dapurnya, tetapi ia adalah satu yang baik! Adakah anda mempunyai item ini di dalam almari anda?

Dalam wawancara baru-baru ini dengan Imbibe, Alton Brown bercakap segala macam perkara, termasuk apa yang dia makan di jalan ketika dia bergerak, dan tradisi keluarga sekitar cuti. Acara menarik yang paling menarik, saya fikir, adalah sedikit nugget tentang bagaimana dia membuat salad dressings di rumah. Ternyata dia mempunyai shaker koktail khusus untuk tugas itu. Dia menggunakan shaker dengan galas bebola logam yang, “jelasnya,” membuat satu kebisingan, tetapi pakaian saya tetap diemulsikan dengan baik. ”

Walaupun Alton terkenal kerana kebenciannya terhadap unitaskers di dapur (barangan yang hanya mempunyai satu tujuan), dia membuat pengecualian untuk sekeping ini. “Saya telah menyerahkan hanya satu shaker ke [membuat salad dressings], saya tidak pergi berulang-alik dan membuat koktel di dalamnya.” Tetapi dia juga menyebut bahawa dia tidak menggunakannya untuk martini yang kotor di sini dan di sana.

Sekiranya anda bukan pemilik bangsawan yang bangganya, pastikan anda menyemak beberapa kegemaran kami yang cantik seperti yang berguna.