(Kredit imej: Bagaimana Ia Suka)

Kami berada di musim salji utama sekarang bahawa Ogos. Terdapat begitu banyak sayuran yang luar biasa yang perlu dinikmati, tetapi kadang-kadang membuat segala-galanya bersatu untuk benar-benar membentuk makanan boleh menjadi sedikit sukar. Saya mahu membantu menjadikan perkara lebih mudah untuk anda.

Saya menjumpai beberapa blogger makanan kegemaran saya untuk mengetahui resipi salad apa yang paling popular di laman web masing-masing. Ini bukan sahaja salad yang harus dinikmati semasa musim panas – banyak daripada mereka boleh dan harus menikmati sepanjang tahun. Bersedia untuk banyak kacang ayam, keju feta, dan alpukat. Tidak menghairankan, banyak salad ini juga kurang memberi tumpuan kepada sayur-sayuran berdaun.

(Kredit imej: Mess Pertama)

1. Maroko-Ish Sweet Potato Sunshine Salad dari Mess Pertama

Salad ini penuh dengan wortel, ubi jalar, kacang ayam, dan tomato segar, tetapi apa yang benar-benar mengikat seluruh perkara bersama adalah tarikh berpakaian.

(Kredit imej: Heather Christo)

2. Romaine panggang, Bawang Merah, Alpukat, dan Bacon Salad dari Heather Christo

Saya terobsesi dengan salad ini kerana keseluruhannya dimasukkan ke atas panggangan. Maksud saya, pada musim panas kenapa kamu tidak mahu makan ini sepanjang masa?

(Kredit imej: Pinch of Yum)

3. Salad Ayam Pelangi dengan Almond Honey Mustard Dressing dari Pinch of Yum

Apabila saya menatal menerusi Pinterest untuk resipi lazat, saya selalu kelihatan tersandung pada resipi salad dari Pinch of Yum. Salad yang anda lihat di atas adalah resipi salad yang paling popular dari laman web ini, dan saya benar-benar dapat memahami mengapa. Ia penuh dengan perkara-perkara yang lazat, tetapi tidak terlalu rumit untuk disatukan.

(Kredit imej: Dua Kacang dan Pod mereka)

4. Chickpea, Alpukat, dan Salad Feta dari Dua Kacang dan Pod mereka

Satu-satunya daun hijau yang anda akan dapati dalam salad ini adalah cilantro. Tiada arugula, tiada kale, tiada sayur campuran. Sekiranya anda bukan orang salad besar, ini adalah tempat untuk bermula.

(Kredit imej: Bagaimana Ia Suka)

5. Rosemary Chicken, Bacon, dan Alpukat Salad dari Bagaimana Sweet It Is

Kami menulis tentang permata kecil ini salad minggu lalu, dan saya jujur ​​tidak boleh berhenti memikirkannya. Salad ini hanya mempunyai semua yang anda mahukan. Sekiranya ada kontes kecantikan yang diadakan secara eksklusif untuk salad, saya tidak akan terkejut jika ini mengambil tempat pertama.

(Kredit imej: Jessica Gavin)

6. Salad Sayuran Spiralized dengan Chickpeas panggang dari Jessica Gavin

Resipi ini menggunakan tiga jenis sayur-sayuran spiralized, chickpeas panggang, alpukat, dan yoghurt Yunani. Ini salad yang anda mahu makan malam ini.

(Kredit imej: Jo Cooks)

7. Salad Ayam Thai dari Jo Cooks

Salad ini penuh dengan sayur-sayuran yang renyah dan dimakan dalam kacang tanah dan berpakaian mentega kacang lazat. Jika anda mencari sesuatu yang sihat, mengisi, dan menyejukkan semasa musim panas, salad ini akan membantu.

(Kredit imej: The Carrot Clever)

8. Mediterranean Kale Salads dalam botol dari The Carrot Clever

Ini salad yang mudah di-pergi dari The Carver Clever adalah bagus untuk makan tengah hari pada waktu sekolah atau pejabat. Tidak ada perkara yang membosankan dalam balang ini.

(Kredit imej: Bukan Tanpa Garam)

9. Salad Cara Cara Jeruk, Alpukat, dan Feta dari Tidak Tanpa Garam

Salad ini sangat mudah dan seimbang, menjadikannya pilihan yang sempurna untuk makan tengah hari yang cepat. Walaupun saya biasanya mengaitkan sitrus seperti Cara Cara oranges dengan musim sejuk, mereka benar-benar membuat salad. Dapatkan jingga di kedai runcit anda jika ada.

(Kredit imej: Apa yang Gaby Memasak)

10. Salad Power Load dari Apa yang Gaby Cooking

Lihat saja berapa banyak perkara lazat dalam salad ini! Ini cara mudah untuk mengemas semua sayur-sayuran musim panas kegemaran anda ke dalam satu makan siang yang cantik. Jangan ketinggalan pada vinaigrette kemangi.

(Kredit gambar: Gimme Beberapa Oven)

11. Kale Caesar Salad dari Gimme Beberapa Oven

Salad ini diilhamkan oleh Sweetgreen, yang merupakan mecca untuk peminat salad. Gimme Beberapa Oven mendapati bahawa apa yang membuatkan a hebat Kale Caesar menggunakan jus limau dan bukan jus lemon. Brilliant!

(Kredit imej: Dengan Makanan + Cinta)

12. Super Green Quinoa Salad dengan Basil + Pistachios dari Dengan Makanan + Cinta

Jika anda adalah jenis kekasih salad yang menginginkan semua perkara hijau, resipi ini adalah untuk anda. Ada kale, pucat, pistachios, kemangi, dan tentu saja quinoa.